Förhoppningar

Kategori: Allmänt

En solig dag på stranden idag, så underbart härligt! Men det bästa av allt är nog lilla magen som putar :-) 

Längtar så!

 

Sommar sommar sommar, hos mig! :)

Kategori: Allmänt

Åhh, ni skulle bara veta vilken underbar helg som jag har haft. En helt perfekt sådan med kvalitetstid med vänner och att bara få vara här i nuet. Att vara här i nuet var verkligen något som jag behövde, att slippa jaga tiden och hinna med så mycket...
Speciellt i det läget som jag befinner mig i nu så behöver min kropp och min själ lugn, ro och frid :)
 
 
Vi har ätit gott, sovit gott, umgåtts, besökt fina platser och allt som hör semester till..
Bjuder på en del bilder från denna fantastiska helg.
 
 
 
Löderups fina strand!
 
 
Underbara vänner!
 
Tittut på er!
 
Vi två! <3
 
 Lounge på Ystad saltsjöbad.
 
Sympatigravida blivande pappor... :)
 
Tack finaste vännerna för en helt fantastisk helg. Något som iallafall jag kommer leva så länge på!
 
Kram från mig
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Semester!

Kategori: Allmänt

Välkommen till mig njutningen. Det var längesen sist! Vi är lediga, äntligen!!! Bara för denna helgen men ändå så underbart.. Tillbringar helgen med bästa vännerna och bara finns till. Ljuvligt :)

Så många veckor

Kategori: Allmänt

En period i livet med mycket arbete och väldigt lite fritid har infunnit sig i mitt och Alex liv nu. En period som nog inte känts lika jobbig om vi varit i en annan situation nu. Men det är bara att kämpa vidare, med en förhoppning av att sommaren nästa år fylls av mycket "ledighet" och nya erfarenheter! :) Jag njuter nu av en ledig helg, dock utan min sambo som tyvärr jobbar. Men ska fylla denna dag med en trevlig eftermiddag med Bästa Idis, som alltid förgyller mina dagar med lycka och välmående. Kram från mig --Lite bilder från mitt härliga hem!