Mammaledig i förtid!

Kategori: Allmänt

Känns som att jag lever i en bubbla, väntar och väntar. Åh vad väntan är lång, och prata inte om längtan, för den är omätbar!
 
Dagarna går så sakta men jag har iallafall hittat ett lugn som gör att jag tar dagen för vad den är. Jag kan inte direkt skryta med att jag bara vilar mig inför vad som komma skall, nej jag fixar och fixar här hemma för att allt ska vara i sin ordning när Pluttan lilla kommer. Sen när hon väl kommer, så kommer det nog att vara full kaos ändå :-) Men då har jag iallafall förberett mig på mitt vis, det bästa som jag kan! :-) Men vilar mig mellan varven och sover länge om morgnarna.. Något som inte är så likt mig :)
 
Idag har jag och hjärtat haft en mysig morgon med Scones och mys! Försöker slutföra vår renovering av hallen här hemma nu innan advent. Ska visa lite bilder på det snart :)
 
 
 
 
Kram Mette