Brr..

Kategori: Allmänt

Tjingeling!

Det blev inte riktigt så fint väder som jag trodde idag, riktigt kyligt faktiskt! Men det finns inget dåligt väder...

Vi var iallafall ute på en tur runt Skurup och Skivarp, jag och mamma! Verkar inte vara säsong för Loppis ännu, men hittade en lite avlägsen Antik & Kuriosa affär. Trevligt :-)



Dagens köp idag till hjärtat mitt, det stod hans namn på den :)





Ikväll blir det grillade kotletter med ljummen potatissallad! Längtan efter sommaren är stor en dag som denna!

Kram på er! <3

Härlig lördag!

Kategori: Allmänt

Nu bär det iväg på minisemester till mina föräldrar i närheten av Ystad. Ska bara ta det så lugnt jag kan och mysa med mamma. Kanske blir någon antik loppis om man har tur!

Trodde det skulle bli snö idag, men det verkar som att vi slipper det!

Ha en härlig Lördag! Kram<3

Förändring på schemat idag!

Kategori: Allmänt

Något helt otroligt har hänt mig idag! Har gått och blivit med långt hår, bara sådär. Håret som tar flera år att bli långt trollades fram på 2 timmar. Häftigt!

Är otroligt nöjd, hoppas min sambo känner likadant! Kanske rentav blir lite nyförälskad! :-)

En given före och efter bild!
Ha en härlig fredagskväll vänner!

Förväntansfull!

Kategori: Allmänt

Hej kära!

Äntligen blogg igen nu, det känns roligt att ha ett ställe att dokumentera de små underbara tingen i livet!

Tidigt i höstas flyttade jag och min sambo till ett drömhus i barndomsbyn. Med stora förhoppningar om att vårt liv tillsammans ska bli det bästa någonsin, börjar vi denna resan! Vi är båda intresserade av hem och inredning (mest jag ;p) och älskar en blandning av sköna loppisprylar och design!

Nu ska jag sätta mig i trädgården och njuta av vårsolen och en kopp kaffe!

Stor kram till er!

Välkommen till min nya blogg!

Kategori: Allmänt