Uppe med tuppen!

Kategori: Allmänt

God morgon :-)

Har varit uppe i 2 timmar redan, tror att pluttan i magen vill vänja mig vid tidiga morgnar trots ledighet. Kan helt enkelt inte ligga längre :) Så jag trippade upp och tände lite ljus och kokte kaffe. Älsklingen köpte god söndagsfrukost!! Verkligen en god morgon :-)


Tack!

Kategori: Allmänt

Vill säga tack till min underbara älskling, för att du finns och för att JAG har dig!

Kan en människa vara mer lycklig? :-)


Till mitt hjärta och lilla i magen! <3

Kategori: Allmänt

Du är det finaste jag vet, Du är det dyraste i världen
Du är som stjärnorna, Som vindarna, Som vågorna, Som fåglarna och Som blommorna på marken

Du är min ledstjärna och vän
Du är min tro, mitt hopp och min kärlek
Du är mitt blod och mina lungor
Mina ögon, Mina skuldror, Mina händer och mitt hjärta!!


En fin sång som jag sjunger för Pluttan i magen. I hopp om att hon hör :-)



Att förbereda för..

Kategori: Allmänt


Det var längesedan sist!


Är idag ledig och känner att jag har tiden att skriva i min lilla bloggis. Det var många veckor sedan sist, som faktiskt gått väldigt fort :-) Nu är jag lyckligt lottad att ha avklarat 25 hela veckor. Tänk att detta trodde jag aldrig?!

Min lilla i magen lever loppan varje dag vilket glädjer oss så fruktansvärt! Denna lilla har redan skapat stor plats i vår familj och är verkligen så välkommen! Men inte riktigt ännu... :-)

 


 Här är vi i vecka 24+4 <3


Idag städar jag och fixar här hemma.. Har ett så stort behov av att bona och ordna. Har aldrig varit så ordningsam som nu. Köksskåp, lådor och garderober har fått ny glans och så även alla gardiner :-)

Hoppas ni också har en skön söndag!
Stor kram från mig!