Vilken dag!

Kategori: Vardag

Hej på er! :)

Hoppas ni har haft en bra dag idag! Min har varit väldigt lång med mycket plugg. Precis blivit färdigt och lagt mig på soffan. Har invigt mitt pluggrum idag, som jag och Ida har gjort vid. Bilder kommer på det snart :)

Hemmet har alltså stått stilla idag tyvärr, trots många idéer om förändring. Framförallt måste påskriset plockas bort!

Men en sak som hunnits med idag var faktiskt ett tips från En vän, Ida! Att skölja en handduk och dränka i sköljmedel. Sedan hänger man den över det varma elementet, doften förångas och sprider en ljuvlig doft på nedanvåningen. Billigt vardagslyx!

Nu är det enbart soffan som är viktig :)
Kram från mig <3



Kommentarer

  • Ida säger:

    2012-04-11 | 22:05:40
  • Ida säger:

    Duktiga du som pluggar och stor i! Roligt att du provade husmorstipset:) funkade det?



    Ringer imorgon!! Puss

    2012-04-11 | 22:06:35
  • Mette säger:

    Känns mest som att man står och stampar på samma ställe just nu bara.

    Ja det funkade, mysigt :)

    2012-04-11 | 22:11:02

Kommentera inlägget här: