Brr..

Kategori: Allmänt

Tjingeling!

Det blev inte riktigt så fint väder som jag trodde idag, riktigt kyligt faktiskt! Men det finns inget dåligt väder...

Vi var iallafall ute på en tur runt Skurup och Skivarp, jag och mamma! Verkar inte vara säsong för Loppis ännu, men hittade en lite avlägsen Antik & Kuriosa affär. Trevligt :-)



Dagens köp idag till hjärtat mitt, det stod hans namn på den :)





Ikväll blir det grillade kotletter med ljummen potatissallad! Längtan efter sommaren är stor en dag som denna!

Kram på er! <3

Kommentarer

  • Ida säger:

    Hoppas ni har det mysigt med Dorthe och Thore! Hälsa så gott från oss:) här lagas det mat för fulla muggar, mamma inspirerar! Och jag lovar att bjuda er på detta nästa gång:) inget fynd för min del på loppisen idag. Däremot fick jag sålt det lilla vita bordet dom stod vid "Molly-hörnan":) Kramis vännen

    2012-03-31 | 19:21:28
    Bloggadress: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: