Kapten Röd

Kategori: Allmänt

Åh, har en ny favoritlåt som går på högvarv här hemma. Kapten röd med ju mer dom spottar på mig. Sjukt skönt tempo som får iallafall mig riktigt glad!


Hej på er!!

Idag har vi Fredag igen, alltid så skönt! Har ägnat dagen till plugg och hundpassning.
Även suttit en lång stund i min shaslong och läst det nya numret av sköna hem!

 
Bild: Sköna hem.


Se på den stolen till vänster, en sådan karmstol i mattsvart och en snygg klädsel till sitsen, GAAH så snyggt! Det skall jag införskaffa mig!


En stor dröm som jag har, varje dag, hela tiden är drömmen om skåpet.
Har redan ett fint sådant gammalt skåp, ett drängaskåp. MEN skulle så gärna vilja hitta
 ett 3 gånger så stort att ha i sovrummet som MIN garderob.
 En matt svart stor garderob med träig insida och med söta galger.
Sen skulle organisationen i den bara vara sådär klockren!! Tips på var jag skall hitta detta? :-)


Mitt fina skåp i matrummet!




Ikväll kommer fina vänner till oss på middag! Så det ska ordnas lite för det!
Hoppas ni har en härlig fredag!

KRAM M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: